حفاظ پنجره

Wiki Article

درب اتوماتیک تلسکوپی کارکردی شبیه به درب کشویی اتوماتیک دارد. تنها تفاوتی که این درب دارد این است که این نوع درب اتوماتیک به صورت چهار یا شش لت ساخته می‌شود و هر لت بر روی لت دیگر و در نهایت بر روی لت ثابت جمع می‌شود و همین امر باعث می‌شود که فضای بیشتری بری عبور و مرور فراهم شود.

در برخی از تیغه های آلومینیومی و گالوانیزه فومی در داخل پروفیل تیغه تزریق می‌کنند که در نتیجه استحکام تیغه بیشتر شده و در برابر صدا و حرارت عایق می‌شود.

درب‌های اتوماتیک کرکره‌ای در برابر ضربه و فشار مقاوم هستند و امنیت بالایی دارند.

با توجه به ویژگی ها و مزایای درب های اتوماتیک شیشه ای که پیش تر به آن پرداختیم؛ این درب ها قابل استفاده در ساختمان ها، مجتمع ها و غیره می باشند.

ریل ها در سیستم کرکره برقی برای به حرکت در آوردن تیغه ها استفاده می گردند. ریل ها محفظه هایی بلند شبیه به مکعب مستطیل هستند که به صورت عمود در دو طرف ورودی و به روی دیوار نصب شده اند.

در ادامه، به برخی از فرق‌های بارز بین این مشاهده منبع دو نوع درب اشاره می‌شود:

صرفه‌جویی در زمان: درب‌های اتوماتیک زمان باز و بسته کردن درب را کاهش می‌دهند. در نتیجه، می‌توان از این زمان در کارهای دیگر استفاده کرد.

گفتنی است که این امکان برای شما وجود دارد تا درب اتوماتیک شیشه ای کشویی را، در مدل‌های دو لت و یا چهار لت در متین هوشمند سفارش دهید. درب کشویی دو لت (با بازشوی یکطرفه) دارای یک لت ثابت و یک لت متحرک است و درب اتوماتیک چهار لت (با بازشوی دو طرفه) دارای دو لت ثابت و دو لت متحرک است.

فلاشر یک تجهیز جانبی است که در زمان حرکت کرکره نوری منتشر می‌کند و جنبه هشدار دهنده دارد.

در گذشته ریموت کنترل‌ها تنها امکان باز و بسته کردن درب را فراهم می‌کردند اما امروزه آپشن‌های بیشتری به ریموت کنترل‌ها اضافه شده است و می توان با کمک آن تنظیمات بیشتری انجام داد.

قیمت درب اتوماتیک حیاط به عوامل مختلفی از جمله نوع درب، جنس درب، ابعاد درب، برند درب و کیفیت درب بستگی دارد.

علت اصلی این موضوع نصب مشکل تر و نیاز به قطعات بیشتر به نسبت سایر موتورهای کرکره اتوماتیک است. این قطعات، مانند شفت و فنر استهلاک پذیر هستند و هزینه تعمیر کمی هم ندارند و به همین علت ترجیح آن است که موتور سانترال به جز در شرایط خاص استفاده نشود.

انواع مختلفی از درب‌ اتوماتیک سرویس بهداشتی وجود دارد، اما رایج‌ترین نوع آنها درب‌های سنسور حرکتی است. این درب‌ها دارای حسگری هستند که حرکت را تشخیص می‌دهد و باعث می‌شود درب به‌طور خودکار باز شود.

پروژه نصب کرکره برقی رنگ قهوه ای برای پارکینگ مسکونی با چشمی و فلاشر

Report this wiki page