کاشت ریش

Wiki Article

احتمال انتقال بیماری به دلیل ضدعفونی نبودن تمام قسمت‌های دستگاه

با استفاده از این روش، امکان حجم بیشتری از مو در ناحیه ریش و سبیل وجود دارد.

به همین دلیل است که برای انتخاب یک جراح با تجربه ترمیم مو مهم و ارزش پرداخت بیشتر است.

پزشک دستورالعمل های مراقبت پس از کاشت ریش در منزل را به شما می دهد. اینها ممکن است شامل استفاده از پماد آنتی بیوتیک برای پوست سر و صورت شما باشد. برخی از فعالیت هایی که حداقل در چند روز اول باید از آنها اجتناب کنید عبارتند از:  شنا کردن قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید سیگار کشیدن استفاده از سونا یا جکوزی فعالیت بدنی شدید، به ویژه هر چیزی که باعث تعریق شود لمس، مالش، یا خاراندن نواحی برداشت شده یا کاشت.

از جمله اینکه رو به صورت نخوابید و به آرامی صورت خود را بشویید. ممکن است بعد از کاشت ریش کمی قرمزی، خارش و تورم را تجربه کنید. اکثر افراد چند روز تا یک هفته پس از عمل کاشت ریش به زندگی روزمره خود بر می گردند.

انتخاب کلینیک و پزشک متخصص و ماهر، اهمیت بسیار زیادی دارد. برخی از پزشکان ممکن است روی کار با دستگاه‌های جدید تسلط کافی را نداشته باشند.

سپس با دستگاهی سوراخی کمتر از یک میلی متری ایجاد و فولیکول را از بافت اطراف جدا خواهد شد.

به طور کلی روش‌های مورد استفاده برای کاشت ریش و سبیل همان تکنیک‌ها و متدهای مختلف کاشت مو هستند که البته با دقت و مهارت بالاتری انجام می‌شوند. این روش‌ها تفاوت‌هایی با هم دارند و معمولا روش‌های جدیدتر، کارایی و نتیجه‌ای بهتر خواهند داشت. لازم به ذکر است که در حوزه عمل‌های زیبایی همواره روش‌ها و متدهایی جدید پشت سر هم از راه می‌رسند.

با دقت نظرات قبلی را مطالعه کنید و از ارسال نظر تکراری بپرهیزید

به طور کلی به دلیل استفاده از بی‌حسی موضعی در ناحیه بانک مو و ناحیه پیوندی، احساس درد در طول این جراحی بسیار کم و خفیف است. البته ممکن است در زمان تزریق بی‌حسی یک درد لحظه‌ای و ناچیز ایجاد شود که آن هم بسیار کم می‌باشد. لازم به ذکر است که چون در این عمل از بیهوشی عمومی استفاده نمی‌شود، بیمار در طول عمل کاملا هوشیار است و می‌تواند خود را با تلویزیون، موسیقی و … سرگرم کند.

کاشت ریش و سیبیل در شهرهای مختلف ایران انجام می‌گیرید. علاوه بر اینکه کاشت مو در تهران صورت می‌گیرید، کاشت ریش در کاشت ریش مشهد، شیراز، کرمانشاه، اصفهان و بندرعباس نیز انجام می‌شود.

همان طور که گفتیم ممکن است بنا به دلایل مختلفی ریش آقایان شروع به ریختن کند. 

یکی از مهم‌ترین چالش‌های استفاده از این روش، زخم واضحی است که در محل برداشت وجود خواهد داشت. همچنین این روش نیاز به بخیه دارد.

یکی از مهمترین فاکتورهای انتخاب بهترین کلینیک کاشت ریش در تهران، تشخیص درست روش درمانی است. آوینا از دسته کلینیک های زیبایی قدرتمند در تهران است که با یک بار مراجعه به این مجموعه می توانید از تمام مزایای آن برخوردار شوید.

Report this wiki page